قوانین استفاده از خدمات فروشگاه یدکِت
کاربر گرامی لطفا جهت استفاده درست از سایت مطالب زیر را مطالعه کنید
ثبت سفارش از سوی باید از سوی خریدارانی باشد که محدوده جغرفیایی جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشند و مشتریان از کشور های خارجی باید قبل از ثبت سفارش به پشتیبانی اطلاع دهند
کلیه قطعات و خدمات ارائه شده مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کنندگان می باشند.
مشتریانی که مایل هستند قوانین نحوه خرید ، خدمات ارسال ، شرایط گارانتی (وجود و عدم وجود)، شرایط مرجوع کردن یا تعویض و … می بایست همین صفحه و یا قوانین مرجوعی را پیگیری نمایند.
مشتریان و کاربران سایت موظف هستند مشخصات خود را در قسمت ثبت نام به صورت کامل و درست تکمیل کنند.(عواقب مغایرت اطلاعات کاربر به عهده ایشان میباشد)
راه های ارتباطی
از طریق ایمیل رسمی یدک جو به آدرس : ایمیل
info@yadaket.ir
امکان تغییر آدرس ایمیل وجود دارد لطفا قبل از هر ارتباط از آخرین آدرس موجود در این صفحه استفاده کنید
از طریق برقراری ارتباط تلفنی با خطوط ذیل :
ساعات پاسخگویی از 10 تا 18
02191307338
واتساپ:
اینستاگرام:
@yadaket
ثبت سفارش
تمامی سفارشات ثبت شده در حداکثر تا 48 ساعت بعد از ثبت سفارش ارسال خواهد شد و کد پیگیری در اختیار مشتریان قرار میگیرد. سفارشات ارسال شده توسط پست و تیپاکس طبق زمانبندی این دو شرکت به مقصد خواهند رسید و سفارشات ارسال شده با پیک در همان روز و یا روز بعد به مقصد میرسند.(روزهای کاری یعنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثناء تعطیلات رسمی در ایران)
متوانید بصورت ۲۴ ساعته در سایت سفارشات خود را ثبت نمایید
در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، هماهنگی با مشتری جهت استرداد وجه، جایگزین کردن کالای دیگر و یا ثبت سفارش ایشان دراولین فرصت موجود شدن کالا و البته در این صورت اختلاف قیمت کالا محاسبه میگردد.
حتی پس از ثبت سفارش حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش به مشتری محفوظ است .
در صورت عدم پردازش نهایی و یا ایجاد مشکل در پردازش نهایی سبد خرید اعم از اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ فاکتور سفارش پرداخت شده طی 24 تا 72 ساعت کاری به مشتری اطلاع داده خواهد شد و مطابق با قوانین بازگشت کالا رفتار خواهد شد.
فروشگاه این حق را دارد که بدون اطلاع قبلی اقدام به توقف سفارش گیری در سایت نماید و تمامی سفارشهای ثبت شده که قبل از زمان توقف سفارشگیری انجام شده است، پردازش و ارسال خواهند شد . یدکت این حق را دارد که تمام یا بخشی از محصولات خود را از سیستم فروش و ثبت سفارش به هر دلیلی اعم از اتمام موجودی کالا و غیره بدون اطلاع قبلی خارج نماید.
یدکت در مواقعی که قیمت قطعات و لوازم یدکی خودرو را که در سایت عرضه شده اند، اشتباه و یا غیر واقعی درج کرده باشد ، این حق را دارد تا سفارش یا خرید انجام شده را لغو کرده و وجوه پرداختی توسط مشتری یا کاربر را مطابق با قوانین بازگشت کالا به حساب بانکی معرفی شده توسط وی عودت دهد. در این شرایط تمامی مشتریان و کاربرانی که از سایت یدکت خرید انجام می دهند از این مهم اطلاع داشته و این شرایط را می پذیرند و ادعایی نخواهند داشت.
مشتریان یا کاربران باید اطلاعات صحیح خود را در فرم های مربوطه وارد نمایند ، در غیر اینصورت سفارش ثبت شده قابل پردازش و تحویل نخواهد بود. سفارش ثبت شده به آدرس وارد شده در مشخصات کاربر ارسال می شود. در غیر اینصورت تاخیر و یا عدم دریافت سفارش به عهده مشتری می باشد.
پس از ثبت سفارش در سیستم به هیچ عنوان امکان تغییر آن وجود ندارد در صورت نیاز به تغییر می باسیت سفارش لغو و مجددا با اطلاعات جدید ثبت شود.
نحوه ارسال کالا
ما مفتخر هستیم با مطمئن ترین و سریع ترین سرویس های ارسال قطعات و لوازم یدکی در سرتاسر ایران اسلامی عزیز به کاربران خود این اطمینان را بدهد که کمترین هزینه ارسال را پرداخت می کنند.
ارسال سفارشات در تهران
ارسال تمامی سفارشات در تهران برای خریداران به صورت ذیل میباشد :
الف) ارسال توسط پیک
ب)ارسال توسط پست
ج)ارسال توسط تیپاکس
سفارشات بعد از ثبت نهایی حداکثر تا 48 ساعت کاری بعد ارسال میشوند.
ارسال سفارشات به شهرستان ها
ارسال سفارشات به شهرستان ها به صورت های ذیل انجام میگردد
ارسال توسط تیپاکس
تیپاکس خدمتی است سریع که محل تحویل مرسوله ، توسط مشتری تعیین و مراحل عملیاتی مربوط به آن بصورت خاص و ویژه ومدت زمان ارائه خدمت ( قبول و توزیع مرسوله ) در بازه های زمانی تعهد شده انجام می پذیرد.
ارسال سفارشات توسط تیپاکس پس از ثبت نهایی سفارش در سایت قبل از ساعت ۱۰صبح در روزهای کاری ظرف حداکثر ۴۸ ساعت در اکثر نقاط کشور مرسوله به دست مشتری می رسد.
هزینه حمل توسط تیپاکس با درنظر گرفتن وزن قطعات و لوازم یدکی و بعد مسافت محاسبه می گردد و پس از رسیدن مرسوله به مشتری با ایشان بصورت پسکرایه محاسبه میشود.
* نکته مهم
تمام کالاهای ارسالی از سوی یدکت دارای بیمه شکستنی میباشند و حتما در هنگام دریافت کالا از سلامت فیزیکی آن اطمینان حاصل نمایید در غیر این صورت فروشگاه هیچگونه خسارتی بابت شکستگی پرداخت نمیکند.
ارسال توسط پست پیشتاز
زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 2 تا 6 روز کاری از زمان ثبت سفارش میباشد.
میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http://tracking.post.ir
ارسال رایگان
سفارشات بالای 1میلیون تومان به صورت رایگان ارسال میشوند البته توجه داشته باشید کالاهای دسته بندی چراغ و روغن جات و کفی (به دلیل هزینه بالای بسته بندی و ارسال) ارتفاع بیش از 90 سانتیمتر (به دلیل ارسال با تیپاکس) از این قانون مستثنا هستند.
خسارت در هنگام حمل و ارسال
کلیه قطعات و لوازم یدکی خودرو را با بسته بندی های مناسب و استاندارد به اداره پست تحویل می دهد.
مشتریان در شرایطی می تواند از سرویس خسارت در حمل و نقل استفاده نماید که در زمان تحویل سفارش خود توسط مامور پست قطعه خریداری شده خود را به دقت بررسی نماید و در همان زمان در صورت مشاهده خرابی یا شکستگی این موضوع را در طی یک صورت جلسه با مامور پست تنظیم و قطعه و اصل فاکتور را به مامور پست تحویل دهد
زمان دریافت کالا:
بازه زمانی دریافت کالا در زمان ثبت سفارش قابل مشاهده خواهد بود.
* نکته مهم
بیمه مرسولات شکستنی جهت پرداخت غرامت مرسوله شکسته شده توسط پست به مشتری میباشد .
شرایط گارانتی قطعات و لوازم یدکی
قطعاتی که دارای گارانتی می باشند شامل دریافت گارانتی از کارخانه تولید کننده و یا شرکت وارد کننده می باشند و مشتریان برای دریافت خدمات گارانتی می بایست به شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی مراجعه نمایند.
شرایط مرجوع نمودن کالا جهت اطلاع از قوانین کامل مرجوعی بر روی لینک کلیک کنید.
تمامی قطعات و لوازم خودرو که در سایت ارائه شده است شامل شرایط فروش کالای مصرفی می باشند و خریدار نمی تواند امکان تست قطعه را داشته باشد.
لذا آن دسته از مشتریانی که سفارشات خود را پس از دریافت به دلیل انتخاب نادرست می خواهند مرجوع کنند ، در شرایطی که قطعات خریداری شده از بسته بندی خارج شده باشند امکان مرجوع کردن ندارند در غیر این صورت اگر بسته بندی قطعات باز نشده باشد خریدار می تواند با بر عهده گرفتن هزینه پست و هماهنگی با کارشناسان یدک جو نسبت به ارسال آن اقدام نمایند. بدیهی است که حداکثر تا ۶ روز کاری می توان قطعاتی را که پلمپ و بسته بندی آن دست نخورده باشد مرجوع یا تعویض نمود.
مشخصات فنی و محتوا
یدکت تمام دقت و تلاش خود را جهت ارائه مطالب و اطلاعات درست از منابع معتبر و شرکت های سازنده قطعات می نماید. با این وجود در صورت وجود خطا در محتوا و مشخصات فنی نوشته شده در سایت و مقایرت آن با محصول دریافتی تنها راه استرداد محصول می باشد.
پس از بررسی خطای اعلام شده خریدار توسط کارشناسان و تایید صحت خطا با هماهنگی خریدار قطعه تعویض یا مبلغ پرداختی عودت داده می شود.
شیوه ارزشیابی و تعیین قیمت
قیمت قطعات و لوازم یدکی با مشخصات فنی یکسان ولی با تولید کنندگان مختلف با درجه کیفیت های متفاوت را با قیمت های متفاوت در سایت ارائه می دهد.
قیمت های ارائه شده در سایت بر اساس قیمت های خرده فروشی می باشد که غالبا توسط تولید کننده و یا تامین کننده آن به صورت مصوب تعیین شده است و یا بر اساس مدل و مشخصات مشابه در بازار قیمت گزاری می شود. کلیه قطعات و محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده در سایت قیمت گذاری شده اند به این معنی که مشتری مبلغ جداگانه ای بابت مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمی کند.
هزینه ارسال و بسته بندی با توجه به شرایط سفارش تعیین می گردد.
قیمت محاسبه شده برای سفارش در زمان ثبت سفارش مشخص می گردد به این معنی که اگر بعد از پردازش نهایی سفارش قطعات خریداری شده شامل تخفیف های تشویقی گردیدند، تغییر قیمتی در سفارش نهایی شده اعمال نخواهد شد.
شرایط خدمات پس از فروش و گارانتی:
این شرایط با توجه به شرایط گارانتی کالا و شرکت تولید کننده میباشد.
نحوه مراودات مالی و راه های پرداخت
پرداخت آنلاین
مشتریان یدکت این امکان را دارند که با داشتن مشخصات ذیل نسبت به پرداخت مبلغ فاکتور خویش از طریق درگاه های اینترنتی که در سایت قرار دارند با داشتن اطلاعات ذیل اقدام نمایند:
لازم به ذکر است این امکان پرداخت باعث افزایش سرعت پردازش سفارش شما میگردد
۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد.
۳- کد CVV2
این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است.
۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.